Odjel za informacijske znanosti

Obavijest za studente jednopredmetnih studija o upisu u ljetni semestar i upisu obveznih i izbornih kolegija putem Studomata

Upis u ljetni semestar ak. god. 2021./2022. počinje 7. veljače 2022., a završava 25. veljače 2022. god. i obavljati će se online za sve studente koji imaju e-indeks (iksicu), a studenti koji imaju indeks mogu doći osobno u tajništvo Odjela ili se javiti putem e-maila prema uputama kako je navedeno u daljnjem tekstu.

Upis se obavlja sljedećim redoslijedom:

  1. upis obveznih i izbornih kolegija u sustav ISVU – putem Studomata

7. veljače 2022. – 17. veljače 2022. - kolegiji se upisuju u skladu s redovima predavanja matičnog studija

  1. upis u tajništvu Odjela za informacijske znanosti –

7. veljače 2022. – 25. veljače 2022. od 9:00 do 12:00 i od 13:00 do 14:30 sati

Nakon provjere upisa kolegija u sustav ISVU, u tajništvu Odjela se ovjerava indeks  studentima koji imaju indeks. Ako plaćaju školarinu donose i potvrdu o uplati školarine (ukoliko je već nisu poslali), a uplatnicu su dobili na početku ak. god. (osim apsolvenata).

 

Indeks i potvrda o uplati se mogu poslati i preporučenom poštom na adresu:

Sveučilište u Zadru
Tajništvo Odjela za informacijske znanosti
Franje Tuđmana 24i
23000 Zadar
Indeks ćemo vam vratiti preporučenom poštom na kućnu adresu.

 

Studenti koji imaju  e-indeks, odnosno iksicu, potvrđuju upis u tajništvu Odjela samo ako plaćaju školarinu (šalju putem e-maila potvrdu o uplati školarine ako je već nisu poslali, a uplatnicu su dobili na početku ak. god. na mjurlina1@unizd.hr. Svi studenti koji su uplatili upisninu na početku ak. god. (studij bez školarine) ne trebaju se javljati u tajništvo Odjela, već samo upisuju kolegije putem Studomata.

APSOLVENTI ne upisuju kolegije putem Studomata, već se javljaju za upis putem e-maila: mjurlina1@unizd.hr.  Upisuju se prema odluci Senata za apsolvente: https://www.unizd.hr/Portals/0/sluzba_dds/diplomski/2021_22/7_odluka_apsolventi.pdf

Apsolventi koji imaju indeks mogu ga donijeti osobno ili poslati preporučenom poštom (na prethodno navedenu adresu).

Studenti koji idu na ERASMUS u ljetnom semestru ne upisuju kolegije putem Studomata, a upisati će ih po povratku s Erasmusa.

Studenti koji upisuju predmete iz parcijale podnose obrazac za parcijalu u odjelnom tajništvu.

Svi studenti kojima Studomat ne dozvoljava upis trebaju se javiti u tajništvo Odjela osobno ili putem e-maila mjurlina1@unizd.hr.

Svaki eventualni pogrešan upis kolegija putem Studomata poništiti će se.

Podsjećamo generaciju studenata koja je preddiplomski studij upisala u ak. god. 2014./2015. da im pravo studiranja traje do 30. rujna 2022.  Isto vrijedi i za generaciju studenata diplomskih studija koji su se upisali u ak. god. 2016./2017. godine.

Redovitim studentima koji će završiti studij do 31. ožujka 2022. studentska prava traju do 28. veljače 2022. te u roku od mjesec dana, odnosno do 28. ožujka 2022. trebaju regulirati zdravstveno osiguranje i predati potvrdu o studentskom statusu u Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje kako bi se osigurali po drugoj osnovi.

UPIS STRANOG JEZIKA IZ CENTRA ZA STRANE JEZIKE

Svi studenti upisuju putem Studomata nastavke kolegija iz zimskog semestra. Studenti koji ne mogu upisati strani jezik putem Studomata mogu doći osobno u Centar za strane jezike od 21. do 25. veljače 2022. od 8.00 do 16.00 sati Poluotok, (Jurja Bijankinija 2, tajništvo u prizemlju) ili nazvati u navedenim terminima na broj telefona 023 400 433.

Molimo da se za sve poteškoće sa Studomatom javite na e-mail mjurlina1@unizd.hr.

Upute o postupku prijave na kolegije putem Studomata

  • Prije upisa kolegija na Studomatu obvezno provjerite redove predavanja svog upisanog studija (na mrežnoj stranici matičnog odjela ili ovdje: https://www.isvu.hr/visokaucilista/hr/podaci/269/nastavniprogram/2021/razina/3/izvedba/R i raspored predavanja: https://www.unizd.hr/studiji-i-studenti/akademski-kalendar/raspored-sati te se na matičnom odjelu raspitajte za dodatne informacije o studiju. To je ujedno prilika da dobijete potrebne savjete i preporuke o odabiru izbornih kolegija. Za upis putem Studomata najbolje je napraviti popis kolegija koje želite upisati, ovisno o ponudi svakog pojedinog studija i o onome što vam odgovara po rasporedu predavanja (tako da izbjegnete kolizije). Popis bi osim željenih kolegija trebao sadržavati i eventualne rezervne kolegije, s obzirom na to da je upis na izborne kolegije ograničen upisnim kvotama.
  • Prijavljujete se na Studomat koristeći elektronički identitet AAI@EduHr.
  • Ako u ISVU sustavu nedostaje neki od obveznih osobnih podataka, Studomat će tražiti da ih upišete.
  • Odabirete izborne i/ili obvezne kolegije.
  • Odabir kolegija mora biti u skladu s pravilima o ECTS bodovnim kvotama navedenim na sučelju Studomata, odnosno u skladu s pravilima koja su navedena na redovima predavanja koji su objavljeni na gore navedenoj mrežnoj stranici ili na mrežnoj stranici matičnog odjela.
  • Nakon odabira željenih kolegija provjerite vlastiti izbor i na kraju potvrdite upis kolegija.

 

Važne napomene:

  • Kada jednom potvrdite i upišete odabrane kolegije, više ne možete promijeniti odabir kolegija putem Studomata.
  • Za promjenu već odabranih i upisanih izbornih kolegija dužni ste javiti se u tajništvo odjela gdje će vam biti obrisan upisani kolegij i dodan neki drugi umjesto obrisanoga (ako nije ispunjena upisna kvota).
  • Ako studenata upisanih na izborni kolegij ima manje od 10, taj se kolegij neće izvoditi. Ako student u prvome tjednu nastave otkrije da se izborni kolegij na koji se upisao ne izvodi, treba doći u tajništvo odjela radi promjene kolegija.

 

Upute za rad u Studomatu preuzmite ovdje.