Cilj osiguravanja kvalitete na Odjelu za informacijske znanosti je sustavno unaprjeđivanje svih aspekata znanstvenog, nastavnog, stručnog i administrativnog rada u svrhu promicanja visokih standarda profesionalnog i stručnog razvoja svih sudionika u njegovu djelovanju.
Sustav osiguravanja kvalitete na Odjelu provodi se koordiniranim i usklađenim djelovanjem:
- Pročelnika/ice i zamjenika/ice pročelnika/ice Odjela
- Stručnog vijeća Odjela
- Povjerenstva za kvalitetu Odjela
- Povjerenstva za unutarnju prosudbu kvalitete Odjela
- Ureda za osiguravanje kvalitete Sveučilišta
- Povjerenstva za osiguravanje kvalitete Sveučilišta
- Povjerenstva za unutarnju prosudbu sustava osiguravanja kvalitete Sveučilišta
Djelokrug rada Povjerenstva za kvalitetu obuhvaća:
- poticanje i širenje kulture kvalitete na Odjelu, u akademskoj zajednici i neakademskoj javnosti
- sudjelovanje u definiranju standarda i kriterija kvalitete nastavnog, znanstvenog, stručnog i administrativnog rada Odjela
- razmatranje novih pristupa i oblika izvođenja i unaprjeđivanja nastave
- razmatranje novih pristupa i oblika izvođenja znanstevenog rada
- izradu i ažuriranje Priručnika o osiguranju kvalitete Odjela
- organizaciju prikupljanja informacija o kvaliteti rada na Odjelu
- razvoj institucijskih mehanizama za vrednovanje različitih aspekata kvalitete rada
- osiguravanje povratnih informacija o kvaliteti i unaprjeđivanju kvalitete
- vođenje dokumentacije o svim aspektima osiguravanja kvalitete na Odjelu
- reagiranje na nepravilnosti koje narušavaju kvalitetu rada na Odjelu i u suradnji sa Upravom i Stručnim vijećem Odjela provođenje potrebnih mjera za njihovo uklanjanje
- sudjelovanje u izradi procedura kojima se regulira kvaliteta rada na Odjelu
- suradnju s tijelima sustava za osiguravanje kvalitete na Sveučilištu (Ured za osiguravanje kvalitete, Povjerenstvo za unapređivanje kvalitete i Povjerenstvo za unutranju prosudbu sustava osiguravanja kvalitete), te djelovanje u skladu s preporukama i zahtjevima koji Odjelu upućuju navedena tijela.